Vad jag har handlat på loppis denna vecka

Precis som alla andra veckor så har jag varit på loppis även denna. När man är inbiten är det svårt att bara strunta i de där vändorna. Jag brukar ofta ta med mig båda barnen, eller så går jag när jag lämnat Astrid på förskolan, eller ensam när Nils kommer hem från jobbet. Vissa kanske har svårt att förstå hur tiden räcker till men är man intresserad av något så tar man sig tiden för det. Det säger ju sig självt. Den här veckan har jag fyndat detta här nedan. Nya vinglas som jag kände någon viss dragningskraft till, jag gillar hur vida de är upptill, och vinglas kan man inte ha för många av. 35 kronor betalade jag för dessa fyra. Två mässingsljusstakar har fått följa med hem, de kan man inte heller riktigt ha för många av. Extra fina tror jag dessa kommer bli med mina nya dimrosa antikljus som är påväg hem till mig i detta nu (!!), 30 kronor för båda. Som jag sagt tidigare så köper jag säkert 70 procent av barnens garderober på loppis. En randig polarn o pyret tröja till Astrid fick följa med hem, 25 kronor kostade den.



(Klicka för att förstora)

Kommentarer

Populära inlägg