En favorit i badrummet


När man har två små barn uppskattar man verkligen de stunder när man kan slappna av fullt ut, för mig är det på kvällen när båda barnen somnat och jag stänger in mig i badrummet - en lång dusch och ansiktsmask är ren och skär lyx för mig. Emma s enzyme peel har varit en favorit hos mig länge. Den gör verkligen underverk på vintertrött hud. Precis som min dagliga hudvård innehåller den här ansiktsmasken syror (skulle troligtvis inte kunde leva utan syror i min hudvård). Ansiktsmasken ska bara verka i minut och när den sköljs bort blir man röd i ansiktet, samtidigt som det hettar och gör lite ont - det känns verkligen att den gör nytta med andra ord. Resultatet är lyster och rejält rensade porer. En riktig vinnare för vintertrött hud. Just nu har jag varit utan denna ett tag då jag använt en ansiktsmask från Exuviance (bionic oxygen facial) men nu tänkte jag köpa denna igen - längtar!

Kommentarer

Populära inlägg