Veckans bästa stund.

Måndag morgon på redaktionen kanske är den bästa stunden på hela veckan. När man sitter och spanar reportageidéer, dricker kaffe och har frukostmöte. Nu såhär vid elva snåret börjar man komma igång lite granna. Just nu har jag två grejer på gång, ska inte ta på mig för mycket den här veckan heller då jag måste engagera mig lite i skolan också. Jag har även fått ansvar för luciakandidaterna, det kommer vi börja med den 4e november, ska bli grönjävligt roligt. Annars så har jag haft en fin helg, var på puben i fredags i nyktert tillstånd, och i lördags var jag i Gävle och käkade och drack drinkar med S och F, innan jag avslutade kvällen på puben. Igår tittade jag på Newsroom och drack te hela dagen innan kvällen avslutades med ett riktigt jävla spännande avsnitt av Bron. Det var väl det. Hoppas ni har haft en fin helg och har en jäkligt bra vecka framför er. Puss

Kommentarer

Populära inlägg