Måndagstankar #1

Har haft en fin helg, verkligen.
- Blev bjuden på mat hos bästa N i fredags, kvällen fortsatte i vinets anda sen kom även C och hälsa på oss, innan vi drog iväg till puben.
- I lördags låg jag mest och sov hela eftermiddagen, fram till halv 5 ungefär då jag insåg att jag var tvungen att rappa på lite om jag skulle hinna få klart allt till kvällen, jag skulle nämligen få middagsbesök av C, vi drack vin och pratade om viktiga saker innan vi drog ut på stan.
- Igår fick jag besök av männen i mitt liv på eftermiddagen, det var mysigt. På kvällen fick jag mat hos N (ja jag vet att det är min tur att laga mat nu) sen tittade vi på världens bästa Bron. 

.. Nu sitter jag på tidningen och dricker kaffe, har skrivit en artikel om Parkour parker, någonting medborgarna här i kommunen tydligen vill ha, aja.. Om ett tag ska jag bege mig till stan och shoppa lite. Sen ska jag hem och njuta av att föräldrarna jobbar eftermiddag, vilket betyder soffhäng, musik och hyss hela jävla veckan.

Populära inlägg