Knaprig oktoberluft.

God morgon. Kom precis till världens bästa tidning. Har inte så mycket till planer på förmiddagen, men har två intervjuer inbokade lite senare idag. Så i eftermiddag blir det fullt upp. Ikväll tänkte jag gå ut och traska lite. Hade tänkt börja löpträna den här veckan men har blivit så satans förkyld så jag tror att jag skjuter upp det lite granna. Ska ladda ner lite serier också, tror jag ska vara hemma ett par dagar och bara vara. Så jäkla mycket som händer nu. Vet inte hur jag ska tänka om saker och ting. Vet inte vad jag ska göra. Man kan ju försöka att bara vara. För jag blir nog inte så mycket klokare av att filosofera på detta vis.

Och vi är i mitten på oktober, när luften har blivit sådär knaprig och morgnarna härligt mörka. Jag antar att det är nu vi äntrar den där andra tiden. När man varken vet ut eller in och bara fryser hela tiden.

Kommentarer

Populära inlägg