Du sålde våra hjärtan.

Hej! Måndag igen då, fan ganska mysigt ändå, att vara sådär måndagstrött. I helgen har jag bott på Sveavägen, druckit vin med Catja, jobbat, varit i Gävle och käkat god mat med Jonas och druckit öl med storebror + Ace och Eric! I söndags tittade jag på Bron med Nils, har blivit något av en tradition, kanske finaste traditionen! Rätt fin helg må jag säga..

Kommit igång rejält på tidningen nu också, kanske roligast av allt som händer nu, allt skulle verkligen vara komplett om jag bara hittade en lägenhet. Annars så ska jag eventuellt till skolan imorgon, om jag inte stannar hemma och läser lite kurslitteratur på egen hand, skulle nästan vara lika bra, faktiskt. Kan jag ta en springtur på förmiddagen också. På eftermiddagen är det tandläkarbesök sen fira mamman + Emil!

Nu ska jag söka utbildning till vårterminen, någon form av livlina om allt skulle skita sig. Sen ska jag lägga mig och läsa En man som heter Ove, dricka te och bara andas för en stund, fan vad fint.

Kommentarer

Populära inlägg