Fredag. ♡

Äntligen fredag. Känner mig riktigt slut efter den här veckan faktiskt. Imorse var jag och resterande på tidningen på Arenan och åt frukost, det var riktigt mysigt. Nu sitter jag mest och väntar på att dummien ska bli klar, för att förklara lite kort, en överblick på hur alla sidor kommer att se ut innan tidningen åker på tryck. Sen ska jag gå och köpa en jacka och eventuellt spontan klippa håret, måste nog klippa av det en bit, funderar på att klippa lugg också..

Sen ska jag åka hem till mamman, laga mat, bada lite och titta på Newsroom. Alltså ha en sådan där riktig mysig fredag som man hade förr, vanligtvis är det pub på fredagar men nu när jag har fullt upp hela veckorna är det skönt att bara ta det lite lugnt för en gångs skull. Imorgon ska jag ut och käka och gå på bio, ska bli riktigt mysigt. Hoppas ni får en riktigt fin helg, det ska jag ha. Puss

Kommentarer

Populära inlägg