Fyll min tid med någonting.

Ingenting fungerar ju, verkligen ingenting. Vad är det för jävla påhitt det här med att må bra varje dag. Det går ju inte, berg- och dalbana hela tiden. Blir rädd för mig själv ibland. Hur fort det kan tippa över kanten och bli kaos. Jag borde vara glad just nu, men har så svårt att känna, känna någonting. Fast jag tänkte på en sak när jag skulle sova inatt, det här kanske är jag, det kanske är såhär det kommer att vara för mig. Då kan jag ju lika gärna lära mig att leva med det, så kanske det blir bra tillslut. Vem vet. Jag vet i alla fall att jag ska till Gävle ikväll och äta god mat och gå på bio. Innan dess ska jag äta frukost, titta på Newsroom och läsa lite ur Gardells Vill gå hem och leta reda på något riktigt snyggt att ha på mig ikväll. Puss på er!

Kommentarer

Populära inlägg