Helveteslistan.

❶ Hålla mig till att dricka alkohol en gång i veckan och sluta röka när jag inte dricker. Förstå hur fina fredagarna kommer att bli då.

❷ Det ovannämnda kommer bli så mycket lättare om jag börjar träna. Så det ska jag göra, eller i alla fall motionera, måste verkligen prioritera det. Äta lite nyttigare är ju också en idé, nu äter inte jag så onyttig mat, men jag är dock rätt kass på att ta mig tid till att äta.

❸ Tänka på mig själv i första hand, prioritera det jag mår bra av att göra, jag måste försöka hitta tillbaka till mig själv igen. Och lära mig att ta-det-lugnt och bara vara.

❹ Lära mig att ta hand om mina pengar bättre, man måste inte trösthandla så fort det gnager lite i bröstkorgen. Det är så onödigt, och gör mig inte så mycket gladare, egentligen.

Sluta-grubbla-så-djävulskt-mycket. Hur framtiden kommer arta sig vet inte jag, och jag blir inte klokare av att tänka på det var och varannan dag. Så nu släpper jag det, idag är det torsdag, bara torsdag.

.. Det tog en liten stund för mig att publicera detta, jag menar.. nu vet ju ni detta också. Så nu måste jag ju verkligen fixa det här. Läskigt, faktiskt.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg