Sömnbrist och magont.

Hej. De senaste nätterna har varit riktigt kämpiga, jag har knappt sovit alls! Vrider och vänder på mig och kommer inte till ro, trots att jag är riktigt trött. Kan det vara ett tecken på att förlossningen är nära? Att de där mammahormonerna börjar strömma till. Vilket som så får bebis gärna komma nu, dock skulle jag behöva minst två nätters bra sömn först. Mitt i sömnbristen så har jag ihållande magont, som jag haft de senaste veckorna, det blir mer tilltagande och jag hoppas innerligt att förlossningen är nära. Men som jag ha förstått det är det många som mår som jag som tyvärr går över tiden i två veckor i alla fall.. Lika bra att räkna med det!
Håller tummarna för att nattens sömn blir riktigt bra, så att man är pigg och glad i morgon, isåfall ska jag promenera, baka bröd och träffa Jessica!
Just nu sitter jag i köket med en plåt dumlekakor i ugnen, luktar magiskt! Snart ska Nils laga kycklingwraps och ikväll blir det film och godis i soffan. Middagen i Gävle igår var trevlig. Paret som vi var hos visade oss deras nya fina hus. Spännande! Dock väntar nog jag och Nils med hus, trivs så bra på Smedsgatan just nu. Kanske att vi börjar titta på lite mer allvar i vår. Nä nu ska jag fixa klart här i köket.

Kommentarer

Populära inlägg