Onsdagsmorgon med en smoothie och snart en tur till Ikea.

Godmorgon. Jag sitter och äter frukost framför nyhetsmorgon. Om en liten stund kommer mamma och hämtar mig för en tur till Ikea och Valbo för lite shopping. Jag är inne på min tredje lediga dag, och än så länge känns det bra, faktum är att jag redan vant mig vid tanken att jag inte behöver gå iväg till jobbet, jag har inte tittat mailen och jagar inte nyheter. Allt det där jag trodde att jag skulle ha svårt att släppa. Det som tar upp min tankeverkstad nu är bebisen, när ska du komma ut till mig? Jag längtar så. Apropå bebis så var jag till Hälsocentralen i måndags och det kan vara så att jag har en havandeskapsförgiftning på gång, men ingen urinvägsinfektion. Därför ska jag på extra kontroll hos min barnmorska i slutet av denna vecka, det känns skönt. Nä nu ska jag äta klart sen gå och göra mig i ordning.

Kommentarer

Populära inlägg