Går runt och boar hemma och väntar på dig.

Hej. Idag går vi in i vecka 40. Tänk att det bara är dagar innan vi får träffa vårt barn. Känns helt galet, fantastiskt. Jag går bara runt och boar här hemma just nu. Bland tända ljus dricker jag kaffe, lyssnar på musik och bakar. Idag är det bröd som står på schemat, och i eftermiddag tänker jag slänga mig i soffan med en bok och en kopp te. Alltså jag skulle verkligen kunna vänja mig vid det här livet. Men snart blir det ännu bättre. Med en liten här hemma.
Min dagsform då? väldigt pigg för att vara i vecka 40 faktiskt. Har sovit bra i ett par nätter nu så känner mig glad och positiv. Molvärken sitter i men kommer lite i vågor, det är som värst på kvällarna, men jag lyckas i alla fall somna. Och på nätterna märker jag inte av värken något särskilt, så det är skönt. Idag har jag även yogat på förmiddagen, hjälper ryggen rejält, hela jag känner mig lätt efteråt. Nu ligger bröddegen på jäsning och jag kanske till och med får eftermiddagsbesök av en fin tjej senare!

Kommentarer

Populära inlägg