Vecka 29.

Hej och välkommen vecka 29!
Den här veckan har gått fort, tyckte det var igår jag gick in i vecka 28 men det var hela sju dagar sedan. Hoppas de kommande veckorna också går fort! Jag mår bra men känner mig väldigt hungrig hela tiden och är rätt trött i kroppen. Jag börjar även känna av värmen, har lite svårt att sova och så. Och jag ska åka till ett 40 grader varmt Spanien om någon dag? Vad har jag gett mig in på. Det blir nog att spendera all vaken tid i poolen eller havet där. Idag ska jag åka och lämna in bilden på lagning, var även iväg en sväng igår men idag tror jag att det ska vara klart. så skönt. Sen tänkte jag städa den plus att jag har tvättad hela dagen, mycket att göra. Kommer antagligen vara hur trött som helst senare idag. Igår var jag på synundersökning plus lunch med Angelica, det var trevligt. De väntar också barn, de var på ultraljud igår och fick reda på att det var en liten tjej! Så glad för deras skull. Nä nu ska jag diska, byta tvätten och åka och lämna in bilen på lagning. Hej så länge!

Kommentarer

Populära inlägg