Semesterlängtan.

Jag är i starkt behov av semester. Gäspar mig igenom dagarna trots att jag försöker att sysselsätta mig hela tiden. Nu är det bara en dag kvar tills jag får njuta av två veckors ledighet. Det jag ser mest fram emot, förutom resan till Spanien är att kunna ligga och dra mig i sängen och inte gå upp förrän vid 09 tiden. Jag vill bara slippa kontoret. Är så trött på min stol, lukten, ljuset, telefonsignalen, allt som andas jobb! Idag efter jobbet ska jag möta upp Jessica och gå på loppis. Senare ska jag ta en promenad med Madde. Oj hur orkar du det om du nu är så trött, kanske ni tänker nu. Men jag måste försöka att hålla igång på kvällarna, annars somnar jag vid 19. Tröttheten släpper för det mesta när jag kommer ifrån jobbet, jag kanske inte är trött utan bara trött på jobbet?

Kommentarer

Populära inlägg