Helgen som gått.


Hej. Jag har verkligen haft en superlugn helg. Lite vädrets förtjänst. Det har regnat i tre dagar, näst intill konstant. Jag och Nils har legat hemma i soffa och tittat på film i tre dagar i stort sett. I lördags var det ett kort uppehåll och då var jag på stan en sväng och tittade, det har varit Sandvikendagarna här så det har kryllat av folk i centrum, så himla kul då det är rätt så folktomt här i vanliga fall. Igår köpte jag och Nils pizza sen åkte jag hem till mina föräldrar i Vallhov en sväng. Nu är det måndag igen och min vecka kommer nog blir rätt hektiskt, det är mycket att göra inför sommartidningen som kommer ut den 16 juni, väldigt roligt men också väldigt krävande, men det ska nog gå bra. Snart är det semester i alla fall. Jag och mamma pratar om att ta en sistaminuten vecka 28, det skulle vara så himla skönt! Imorgon ska vi till barnmorskan, det är första gången sedan jag var där på inskrivning i vecka 13, det ska bli spännande att få lyssna på lillens hjärtljud, det var ändå fem veckor sedan vi var på ultraljud nu!

Kommentarer

Populära inlägg