Så går en dag och kommer aldrig åter.

Hej. Jag har haft en fin helg. Hunnit med en hel del trots att jag varit hur trött som helst. Vet inte om skrutten växer extra mycket just nu, det måste nästan vara så, för jag är helt slut! Här kommer i alla fall de senaste dagarna i bilder:


Påväg hem från jobbet i torsdags så svängde jag förbi min favoritloppis. Jag har hittat en hel del fint där de senaste gångerna. Nu i torsdags hittade jag de här fina galgarna! I fredags skulle jag träffa Angelica för kaffe, innan blev det en grön smoothie till lunch. Det var även kanonbra väder vilket resulterade i att jag bränt mig en hel del, men det är härligt. När jag tittar ut nu ser jag bara regn. På fredagskvällen bokade jag och mamma en resa till Spanien i början av juli, så himla härligt!


Imorse drack jag proviva och åt vattenmelon till frukost (inte bara förstås). I lördags var jag iväg och jobbade en sväng på dagen sen var vi ut och käkade på kvällen i Gävle med Julia och Fredrik. Vi åt pizza på Bakfickan och pratade om barn och sånt!


Idag har det varit tråkigt väder. Jag har bakat kanongoda frallor och en rabarberpaj, som inte alls blev sådär supergod. Nu ska jag lägga mig och läsa och försöka ladda för en ny arbetsvecka, snart är det semester, längtar så jag smäller av.

Kommentarer

Populära inlägg