Har våren kommit ikapp?

Hej. Jag är så himla trött. Det är liksom på bristningsgränsen nu. Antingen är jag i stort behov av ledighet eller så är det bebisen som växer så det knakar, och slår ut mig. Kanske har den här intensiva våren kommit ikapp mig nu?
Somnar 22.00 och vaknar upp 06.30 och det känns som om jag inte sovit en blund.
Men en litet leende får jag när jag tänker på att när jag kommer tillbaka från min andra semesterperiod så är det bara fem veckor kvar av den här graviditeten. Så egentligen kanske jag bara har si sådär tre-fyra veckor kvar att jobba innan jag ska gå hem och vara mammaledig, fy sjutton vad jag längtar efter att få göra något annat på dagarna än att gå till kontoret, det ska bli så spännande och trots sömnbrist (troligtvis) så hade jag inte önskat mig något annat.

Vem du än är där inne så ses vi snart. Jag kunde inte längta mer.

Kommentarer

Populära inlägg