Vecka 28.


Hej. Idag går jag in i vecka 28. Helst av allt vill jag bara vara förbi 30-sträcket. De senaste veckorna har gått ganska sakta. Känns som det var en evighet sedan vi var i vecka 20 och var iväg på ultraljud. Men jag hoppas i alla fall att de kommande veckorna går fort, de måste de göra.
Jag har inte plågats av några smärre graviditetskrämpor, men jag tror att de börjar komma nu. Jag är så himla trött, mår illa och har nästäppa (fortfarande) och huvudvärk. Det känns nästan som om jag inte kommer att klara av att jobba i sommar, tröttheten slår ut mig och jag blir ledsen. Vilken tur att jag har två-veckors semester med start nästa vecka. Min yoga är också slut för sommaren, vilket resulterar i att jag inte rör på mig mer än de promenader jag får till på kvällarna. Ikväll måste jag verkligen försöka få till ett pass, stärka ryggen.

Kommentarer

Populära inlägg