Sommardagar värda att minnas.

Lycka är: Att vakna upp med öppen balkongdörr, till ljudet av Explosions in the sky, koka kaffe och äta riktigt god frukost, efter en helt fantastisk lördagskväll. Igår träffade jag min familj över en middag, sen åkte jag hem till fina Maja, vi drack vin och pratade, innan vi tog en promenad till Trebo för att lyssna på musik hela kvällen. Gårdagen var en sådan där kväll som man kommer ihåg, inte en kväll som smälter ihop med alla andra.

Nu tänkte jag vara ledig till onsdag morgon, och det ska bli så himla skönt. Idag tänkte jag bara mysa runt, kanske ta en promenad, handla god mat, boka tvättid och städa lite, och ikväll tänkte jag ha Tim Burton maraton, man behöver ha sådana dagar ibland, när man bara är, och faktiskt inte har något emot det. Nä, dags att dricka upp kaffet och snöra på sig skorna! puss&kram

Kommentarer

Populära inlägg