När jag blundar ser jag.

Hej. snart är det augusti. och jag måste säga att jag längtar lite smått till hösten. det är så mycket lugnare då. jag är så stressad ljust nu. allt man ska hinna göra. samtidigt som man ska jobba. plus att jag ska flytta till hösten. till hus. för andra gången. och det ska bli så-himla-skönt. ser fram emot att traska runt i skogen och plocka svamp. sitta på gården och titta ut mot logen. dricka kaffe framför kakelugnen och lyssna på vinyl. åh det kommer bli så bra det här.

De senaste dagarna har jag faktiskt bara varit hemma. tittat på film-läst-drickit te-lyssnat på bra musik och bara tagit det lugnt. så himla nödvändigt för mig just nu. resten av dagen fortsätter nog i samma spår. imorgon ska jag jobba sen på kvällen ska jag bli firad av några vänner jag inte sett på ett bra tag. det ska bli så roligt. och på torsdag kommer T hit och ska vara med mig hela dagen. det ska bli mysigt. nu ska jag äta falafel. sen sätta mig på balkongen med en kopp kaffe och en av världens bästa böcker. puss&kram

Kommentarer

Populära inlägg