"Du kan tro att du är en känslig flicka med mål i livet, men allt du är är en jävla bluff."

Trodde inte det var såhär lätt att känna någonting. Känna att kroppen håller på att falla samman. En känslomässig rubbning. Jag vet inte vart jag ska vända mig. Men jag är så fruktansvärt ledsen. Jag är inte riktigt här. Stirrar mot tomma väggar. Om-och-om-och-om-igen. Jag känner mig så lurad. Så bortkastad. Jag var nog inte värd någonting alls för dig egentligen. "Jag vill fan bara göra dig illa nu, men jag fattar att det inte biter, du tar inte åt dig." Du har sänkt alla mina mål i livet. Mina drömmar. Hela jävla jag. Du har inte ens modet att stå framför mig när du förstör mig. Hela mig. Allt. Åh. Jag bara gråter, gråter och gråter. Du har krossat så mycket viktigt för mig. Men jag antar att du inte riktigt förstår. Jag antar att du aldrig riktigt har känt mig. Hur svag jag är. Och hur lätt jag kan bryta ihop och gå sönder. Men nu vet du. För det händer. Precis nu.

Ärligt talat
Jag önskar dig allt gott i livet
Men du kommer aldrig få se mig i ögonen igen
Aldrig.

Kommentarer

Populära inlägg