Söderslaget.

Idag har jag gråtit på en buss. haft världens värsta dag på jobbet och gråtit lite till. men tyck inte synd om mig. min existens är bara en bluff. ett hopplöst exemplar. dömd att dö ensam. var det inte så du sa? en förlorare. till döden. ingen förtjänar att få en käftsmäll av i hopsvetsade ord dumpade i ansiktet. nedtryckta i cellerna. slå mig hellre. inte lika långvarigt. inte lika hjärtskärande. förstörande.  jag bygger en mur nu. och aldrig att du ska få träda inpå igen. aldrig. Du har förstört det lilla som gör att jag överhuvudtaget finns här. sådant går inte att laga bara sådär. och jag vill inte ha något med dig att göra någonsin igen. ungefär så. du kanske tror du vet. men du vet inte vad du gör med mig just nu. vad som händer i mig. vad som försvinner. vad som går sönder.

hela jävla jag. 

Kommentarer

Populära inlägg