Kanske världens finaste födelsedag.

Längesen jag kände mig så mycket hemma som igår, när fina S kom hit och gjorde min födelsedag till den bästa någonsin. Sushi-vin-prat-spa-vinyl.. avslutades med pyjamasparty och idag har vi ätit lyxfrukost och haft det mysigt. Hon begav sig hem för en stund sen, och jag ska göra mig i ordning för att åka hem till min mamma på kalas. Jag har blivit så energifylld av vårt höstprat, att ses en dag i veckan och göra kreativa saker ute i mitt hus, pyssla-läsa-skriva-äta. Det kommer nog bli hur bra som helst, tror jag. Jag ska även skämma bort mig själv med vinylskivor, att en gång i månaden köpa en eller två skivor jag verkligen vill ha, det ska bli något jag bara gör, det ska bli lite jag.

För att summera - Jag vaknade upp till världens sämsta dag igår, sen kom S och bara vände upp och ner på allting, bara sådär, på en kväll, tack. ♡

Kommentarer

Populära inlägg