Så fint, så fint.

Åh herregud. vilken himla fin dag jag har haft idag. bara med mig själv. imorse var jag ute och promenerade. efteråt, svettig och trött la jag mig på baksidan några timmar och lapade sol. Sådär vid 3 snåret begav jag mig till Sandvikens centrum. gick på loppis och kikade lite. sen slog jag mig ner på ett café med en bok i handen och Explosions in the sky i hörlurarna. När jag sedan gick hemåt igen var jag så himla nöjd. fyndat riktigt rejält idag. det händer något i mig då. i hjärtat. det bara pulserar just nu.

Nu har jag precis tillagat en form av vegetarisk chili också. det smakade bra. nu ska jag fixa med mina fynd sen lägga mig i soffan och titta på Modern Family. alltså, så jäkla bra dag. just nu känner jag mig så jäkla lycklig. det är såhär jag vill ha det. verkligen. varje dag. loppis - böcker - sol - musik - kaffe och ett pulserande hjärta. tack för den här dagen livet. tack.

Kommentarer

Populära inlägg