En näve näring.

Vaknade tidigt imorse. efter en galet trevlig kväll igår. umgicks med Emil och Seger på Bruket en stund. sen traskade jag och den förstnämnde ner till Mulligans och drack Newcastle och pratade. åh vad jag tycker om den människan. helt-jävla-galet. kvällen avslutades på 8an. där blev det mer öl och biljard. jag vann, förstås. 

Idag har jag ätit pizza på stan. gått på loppis. fyndat en hel del fint. och tittat på Modern Family (!!!) nu lyssnar jag på Stefan Sundström och städar. med tända ljus och neddragna persienner. på ett sätt kan jag längta lite smått till vintern. kalla mörka kvällar när man gör allt för att skydda sig från det som finns utanför. nu skyddar man sig istället från det som finns inomhus. nä. nu måste jag klä på mig. och fylla själen med lycka. eller något. puss och kram.

Kommentarer

Populära inlägg