Mina skönhetsfavoriterđŸ‘‡đŸ»

Jag Àr nog inte ensam om att tycka om att spendera Ätskilliga timmar i badrummet. Allra helst pÄ kvÀllen nÀr barnen sover. DÄ tvÀttar jag hÄret lÀnge, gör ansiktsmask och smörjer kroppen med hÀrlig lotion. Det Àr min stund pÄ dagen, dÄ jag fÄr ÄterhÀmtning och avslappning. Jag har en del favoriter i badrummet som jag helst inte vill vara utan. NÀr det gÀller ansiktsprodukter sÄ har jag lÀnge anvÀnt Exuviance produkter, faktum Àr att det har varit favoriter sedan jag var tonÄring och bodde hemma hos mina förÀldrar, dÄ min mamma alltid har anvÀnt de produkterna. Idag skulle jag inte kunna leva utan syror i ansiktet, pÄ gott och ont. HÀr kommer nÄgra av mina favoriter i badrumsskÄpet:

BareMinerals primetime BB- primerđŸ‘‡đŸ»
Den hÀr primern med fÀrg Àr helt magisk. Den gör verkligen underverk. Jag anvÀnder denna över min dagkrÀm och behöver inte nÄgon ytterligare foundation. Den hÀr primern slÀtar ut och ger en jÀmn och naturlig fÀrg. Letar du efter ny foundation tycker jag verkligen att du ska prova denna.

Biotherm lait corporel body milkđŸ‘‡đŸ»
HÀrlig bodylotion som doftar milt av citrus. Den kÀnns riktig lyxig samtidigt som den Àr prisvÀrd. Jag brukar varva denna som doftar magiskt med en mer Äterfuktande variant (dÄ jag Àr en riktig torris).

Löwengrip care and colour 18h mascarađŸ‘‡đŸ»
Som jag har förstÄtt det har den hÀr mascaran slutat att sÀljas. Riktigt synd tycker jag dÄ den Àr riktigt bra. Stor borste som fÄngar alla fransar och gör dem riktigt lÄnga. Torkar fort och klumpar inte.

Clean fresh launduryđŸ‘‡đŸ»
Älskar alla Cleans parfymer men denna Ă€r helt klart en favorit. Ger en mild och behaglig doft av nytvĂ€ttat. Perfekt till vardags!

Maybelline master brown pro paletteđŸ‘‡đŸ»
Jag har provat mÄnga olika ögonbrynspennor och fÀrger men aldrig riktigt hittat nÄgon jag tycker om - tills jag köpte denna och blev helt fast, tre bra fÀrger som kÀnns naturliga, och fÀrgen sitter som berg hela dagen. PrisvÀrd!

Exuviance bionic oxygen facialđŸ‘‡đŸ»
En ansiktsmask som verkligen piggar upp och ger lyster. Gelén blir ett skum nÀr den applicers, samtidigt som det kittlar lite skönt i ansiktet. En riktig höjdare för vintertrött hy.

Exuviance evening restorative complexđŸ‘‡đŸ»
VÀrldens bÀsta nattkrÀm genom tiderna. PÄ vintern anvÀnder jag Àven denna som dagkrÀm. Den Äterfuktar samtidigt som den reparerar huden under natten. En vinnare!

Har ni lÀsare nÄgra skönhetsfavoriter som ni inte kan leva utan? Kommentera gÀrna. Puss sÄ lÀnge!

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg