Vecka 22.


Idag gick jag in i vecka 22. Veckorna går fort, fast samtidigt väldigt sakta. Ibland känns det som om jag bara räknar dagar, istället för att faktiskt njuta av graviditeten, jag menar bebisen kommer ju någon gång ändå, och troligtvis går tiden fortare om man njuter och har roligt. Så får det bli! Jag mår ganska bra, har ont i ryggen och en del foglossning med det är hanterbart. Jag håller i yogan och tänkte börja på gravidyoga nästa vecka. Magen växer väldigt mycket, ser stor skillnad på bara en vecka, så galet! Bebisen sparkar väldigt mycket, det är så himla nytt och något av de mysigaste jag vet just nu. Nä nu ska jag lägga mig och läsa, är fortfarande trött efter resan, det tar ett tag att anpassa sig, trots att man bara varit borta i en vecka. 

Kommentarer

Populära inlägg