Sjuk i soffan.



 Det är så tröttsamt att vara sjuk. Jag jobbade bara till halv 2 idag och sedan dess har jag legat hemma i soffan. Ätit frukt och läst tidningar. Önskar jag kunde slappna av och njuta men jag blir så irriterad och arg när jag är sjuk, jag vill ju bara vara frisk! Speciellt när det blev så himla fint väder på kvällen, och jag hade en promenad inbokad med M. Jag blir så rastlös. Tanken imorgon är att jobba halvdag även då. Jag jobbar som bäst på förmiddagarna, trots att jag är sjuk. När Nils kommer hem från jobbet måste vi åka och slänga lite prylar på återvinningscentralen sen har jag helg. Jag hoppas verkligen att jag blir piggare, isåfall ska jag och mamma åka till Valbo+Ikea på söndag, om inte så lär jag nog spendera helgen i soffan. Nu ska jag och Nils titta på film, och kanske äta lite glass.

Kommentarer

Populära inlägg