Tillbaka från semestern!

Hej! Nu ha jag kommit tillbaka från semestern. En vecka i Portugal satt fint. Vi har bara solat, läst och promenerat, i stort sett. Riktigt skönt! De två fösta dagarna hade vi dåligt väder, då passade vi på att gå på marknad och åka till en by belägen på ett berg (bild 6) det var mysigt. 
Jag har hunnit läsa ut Alltings början och Bekomberga: Ode till min familj. Nu läser jag Åsa Morbergs Kärleken i Julia Anderssons liv, gillar den.
Förra veckan gick jag in i vecka 21, som ni ser på bilden, magen växer om bara den. Ser stor skillnad vecka för vecka. På tisdag går jag in i vecka 22 och jag längtar mer och mer efter bebisen, nästan så det blir så där olidligt, men jag ska försöka njuta av graviditeten också, det är också en unikt kapitel! Nä nu ska jag titta på två avsnitt av 100 code, jäkligt bra serie för övrigt!

Kommentarer

Populära inlägg