En kvällspromenad med en fin vän.

Hej. Jag har precis duschat efter att ha varit ute och promenerat med min fina vän M, henne tycker jag om så himla mycket. På lördag får vi eventuellt spendera mer tid ihop, tänk att vi har hållit ihop sedan barnsben, hon och jag. 


Det här är en bild från gårdagens promenad. Fina Hälsans stig i Sandviken, så glad att jag bor så nära trevliga promenadställen.


Åt ett så himla gott päron på jobbet idag, bara så ni vet.


Idag har jag varit på jobb på Gustafsängs Trädgård, med mig hem följde en tomat och en broccoliplanta, när det blir varmare ska de få flytta ut på balkongen, hoppas på att de ska växa och må bra.


Någon som läst någon av dessa böcker? 


Mitt fina sovrum. På stolen ligger en ny kudde som jag köpte på Ikea i söndags.

Kommentarer

Populära inlägg