Vecka 24.

Hej! Idag kliver jag in i en ny vecka, vecka 24. När jag tänker efter är det ju inte alls långt kvar tills bebisen kommer. Jag menar tiden fram till vecka 30 kommer att gå tokfort, sen är det bara 10 veckor kvar, plus att det är sommar och man har massvis med roligt för sig, åh vad jag längtar!
Har hunnit köpt en hel del till den lille, skötbord, spjälsäng, babyskydd och vagn är redan inköpt. Det är mest småsaker som är kvar nu.

När jag var på Ikea i söndags köpte jag madrass, täcke, kudde och lite sådana saker till spjälsängen. Det livsnödvändiga som är kvar nu är salvor och dylikt till skötbordet, termometer, badbalja och små handdukar.
Jag har en hel del kläder men det är förstås svårt att inte köpa mer, men jag ska vänta lite tills det börjar komma in lite mer höstkläder, filtar har jag också ett par stycken, men det är så svårt att inte köpa när man hittar en fin!

Jag har varit väldigt sugen på en takvagga också. De från Naturvaggan är ju så himla fina men som jag förstått det så tillverkas de inte längre. Någon som vet?
Funderar därför på en Leander istället, som jag tänkte ha i vardagsrummet.

Nu ska jag bara försöka njuta av att jag faktiskt mår bra. Det finns de som har haft bra mycket värre graviditeter, så jag är verkligen lyckligt lottad. Idag ska jag jobba till 15.30, gå på yoga, äta middag och gå ut och promenera. Åh vad jag älskar rutiner!

Kommentarer

Populära inlägg