Fint till den minsta

Hej på er. Vad härligt det är att vara ledig hela familjen, däremot gör vi inte alls särskilt mycket. Förutom att bebisgosa, fika, leka och bara njuta av tiden. På fredag börjar Nils att jobba igen, om än bara för en vecka, sen är han ledig i ytterligare 2,5 vecka. Så himla skönt. Jag ser så mycket fram emot julen. I veckan blir det en del bakning och julpyssel. Till ytterdörren tänkte jag göra en stor krans av granris. Över till något annat - det finns så mycket fint till de allra minsta. Här nedan har jag gjort en lista på vad jag skulle vilja ha till min lille Ivar.


Randig ribbad body från Marmar Copenhagen. Finns att hitta på bland annat Babyshop.


Passande tajts också från Marmar Copenhagen. Finns även de att hitta på bland annat Babyshop.


Underbar filt i bomull med lamor från Tinycottons. 


Overall i merinoull från Polarn o pyret. Denna vill jag ha till Ivar i vår..


Bäddset från Garbo and friends. Så himla himla fint!

Kommentarer

Populära inlägg