En handfull julklappstips

Jag älskar att handla secondhand. Just för att det är bra för miljö och plånboken. Plus att jag tycker att det är onödigt att handla nytt när det finns så mycket fint att hitta på loppis. Men ändå har jag plockat ihop lite ”nya” godingar som jag gärna skulle vilja ha i julklapp. Om ni inte själva har någon idé om vad ni ska önska er i julklapp kanske min lista kan hjälpa, prisklassen är från drygt 100 kronor till drygt 1000 kronor.


Underlägg från Svenskt Tenn. Så fint att ha liggandes på köksbordet.


Champagneglas från iittalas serie Essence.


Body butter milk and honey från The body shop. Den luktar verkligen magiskt och gör underverk på torr vinterhud.

Världens bästa handkräm från The body shop.



Inomhustofflor från Flattered. Har suktat efter dessa en lång tid nu. 

Kommentarer

Populära inlägg