Vecka 19.

Hej!
Idag går jag in i vecka 19. Hoppas veckan går fort för nästa vecka ska vi äntligen på ultraljud. Tycker att jag har känt lite "buffar" i magen i helgen. Men eftersom det är första gången är det svårt att avgöra vad det är. Men det känns inte som något jag känt tidigare, börjar le varje gång! Tänk att det är någon som lever i min mage! Ska fixa en magbild senare!
Annars så har helgen varit bra, haft fullt upp så var riktigt trött igår. I fredag var jag i Gävle hos Mathilda med Denise, vi lagade tacos, pratade och tittade på Let's dance.
I lördag var jag hos Staffan och Hanna på förmiddagen och tittade på deras hus, sedan direkt iväg till Åshammar på barnkalas sedan till Gävle för middag med Kalle och Julia. Riktigt bra (men intensiv) dag! Igår var vi bara hemma, tog en promenad på förmiddagen sen kom Linus förbi på eftermiddagen. Nu sitter jag på jobbet och skriver om brandsäkerhet i hemmet till vår bostadsbilaga som kommer ut i början av maj.

Kommentarer

Populära inlägg