Äntligen är det fredag.

Hej.
Äntligen är det fredag. Jag brukar vanligtvis vara ledig på fredagar men just nu jobbar jag heltid så de kommande fredagarna får jag ingen sovmorgon.
Jag ser fram emot helgen, trots att jag inte ska göra något särskilt, vad jag vet. Ikväll ska vi i alla fall grilla, sen blir det nog filmkväll.
Jag har varit så himla trött och haft en ständig molvärk i magen de senaste dagarna. Jag vet inte om bebisen växer extra mycket just nu eller vad det är, men det är riktigt kämpigt (men jag är förstås glad att jag inte har värre krämpor).
Jag ska även försöka läsa så mycket som möjligt ur "Allting början" så himla bra bok. När den är utläst måste jag göra en ny beställning eftersom varenda liten bok i hyllan är läst.
Har ni några boktips?

Nu ska jag fortsätta planera bostadsbilaga och sommartidning. Veckorna går så himla fort. Tänk att vi snart får se lillskrutten + åka till Portugal. Längtar så jag spricker!

Kommentarer

Populära inlägg