Moheda.


Hej! Jag har haft träskor i närmare sex år nu, mina älsklingar från Swedish Hasbeens har varit med om mycket, men nu har de tyvärr blivit allt för slitna, snyft. Tittat på ett par nya men jag tänkte att jag skulle bredda mig lite, och hittade dessa från Moheda för bara 399:-, istället för ett par Swedish Hasbeens för 1.300! Ett riktigt kap tycker jag, hoppas de är lika fina i verkligheten. 

Andra saker jag måste införskaffa mig inför resan:
- Bikiniöverdel
- Resekit med scampo och balsam
- Ny bh, brösten växer utan dess like!
- Några nya t-shirts

Sådant som jag redan har fixat:
- Solskyddsfaktor
- Mandelolja
- Böcker

Kommentarer

  1. Moheda är jättebra! Jag älskar mina! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul! Ser fram emot att prova dem när de anländer! :D

      Radera
    2. Moheda passade inte alls mina fötter, så himla synd för de var sååå fina! Blir nog ett par Swedish Hasbeens ändå :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg