Haft en väldigt fin helg.

Hej.
Ännu en söndag är här. Jag har haft en fin helg, i fredags år jag och Nils en riktigt god middag sedan var jag på fest på Torggatan med ett gäng fina personer.
Igår gick jag upp tidigt och bakade scones, gick ut på en promenad innan en tur till Valbo. När jag kom hem fick vi besök av Fredrik och sedan även Linus. Vi åt ännu en gång riktigt god mat och tittade på sport på teven. Dock somnade vid 22 snåret och de andra gick tillslut ut på lokal.
När hjärtat kom hem på natten så pussade man mig i nacken som bara hann kan.
Även imorse bakade jag bröd, men det blev inte alls bra. Jag tror inte att speciellt många "snabba bröd" blir bra.. efter frukosten gick jag och Nils ut och promenerade sen storstädade jag lägenheten innan jag åkte till min syster. När jag kom hem åkte vi och köpte pizza och nu har vi bara legat och kramats i soffan. Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa lite, imorgon är det jobb som gäller.

Kommentarer

Populära inlägg