Alltså-jag-orkar-inte.

Hej.
Jag är ledig idag men det spelar ingen roll. Mår bara dåligt i hela kroppen, jag vill bara dra täcket över huvudet och vänta ut det här. Mår illa, har ont i magen, huvudet. Jag känner mig helt matt.
Tror jag ska ta en varm dusch, sedan städa lite.. Jag menar lite nytta måste man väl göra. Borde egentligen åka och handla men vet inte om jag orkar knuffas med folk på Ica idag.
Imorgon ska jag på födelsedagsfest. Just nu vill jag inte göra någonting alls. Och Nils ska bort ikväll och allt jag vill är att han ska vara hemma och hålla om mig i soffan.
Ikväll ska jag titta på Skavlan och någon bra film, och förhoppningsvis få i mig lite godis, (har varit så sockersugen den senaste tiden).
Igår var jag och Nils och köpte lite julbelysning, tänk att julen närmar sig. Det blir vår första och jag ser fram emot det så himla mycket.

Kommentarer

Populära inlägg