En liten tisdagslista.

Tre egenskaper jag har:
Jag blir jättelätt stressad.
Är väldigt kärleksfull mot människor jag tycker om.
Pedant.

Tre saker jag gillar:
Att skriva.
Fika med någon jag inte träffat på väldigt länge.
Fredagar.

Tre saker jag inte gillar:
Att ha ont i magen.
Att inte kunna sova.
Drömma mardrömmar.

Tre måsten i mitt skafferi:
Krossade tomater.
Mjöl och sånt så att man kan spontanbaka.
Spagetti.

Tre saker jag avundas:
Människor som lyckas kombinera jobbet med fritiden och ändå vara pigg på kvällarna
Idérika och kreativa personer.
Folk som kan sjunga.

Tre beteenden jag hatar:
Mitt eget beteende när jag är hungrig.
Personer som ljuger och inte bryr sig.
Egoistiska personer som tycker det är okej att någon annan tar smällen.

Tre märkliga ting:
Att jag precis åt men är hungrig igen?
Att det var sommar nyss och nu är det typ vinter?
Att jag och Nils hållit varandras händer i över ett år nu.

Tre saker jag drömmer om:
Att få barn.
Löneökning.
Ett hus med en trädgård gjord att odla i.

Listan har jag tagit från http://atilio.blogg.se

Kommentarer

Populära inlägg