Något hände på vägen.

Hej. Jag mår inget vidare bra. Har nästan varit sängliggandes sedan förra lördagen, alltså 7 jäkla dagar. Jag fick någon allergichock och blev jätte dålig. Det börjar bli lite bättre nu. Själva allergin stör mig inte nu. Det är allt som kommit efteråt. Känns som jag har blåmärken under ögonen. Jag svettas-fryser-snorar. Blir därav hemma från jobbet i helgen. Känner verkligen att det var nödvändigt att åka till Leksand med Sanna igår och lyssna på musik. Jag har ärligt knappt sett en kotte på 7 dagar. Och angående igår: Det var hur grymt som helst, Vidunder och Skraeckoedlan, alltså! Men det var igår det, och jag känner mig inte så mycket piggare idag, tyvärr, men det var det värt, helt klart.

Detta ska jag göra idag, förutom att bli frisk då:

-Titta på mitt antagningsbesked, jag såg att det kommit nu, nervös som sjutton!
- Samla på mig lite energi genom en liten promenad.
- Tvätta alla mina svettiga påslakan.
- Lägga ut grejor och kläder på Tradera så jag blir av med skiten innan jag flyttar.
- Skriva av mig lite och läsa lite Gardell.

Ja det var typ det.

Kommentarer

Populära inlägg