En fin vän i Högbo och en promenad.

God morgon. Igår träffade jag Maja. Vi åkte ut till Högbo och bara satt och pratade. Sen promenerade jag hem från henne i Lassas i kvällen. Så himla bra kväll. För tillfället äter jag frukost och tittar på Historieätarna, jag jobbar 15-21 idag. Det ska bli skönt, har varit ledig sedan måndags nu och det är nästan bara jobbigt, jag är ledig i helgen också men ska försöka byta till mig lite jobb. Annars så fortsätter allt i samma spår som igår, fast jag försöker tänka mer positivt, och just nu längtar jag bara ut till mitt hus, till hösten, till lugnet. Jag har börjat förstått att allt händer när man minst anar det. Man får bara vänta och låta det hända. För jag är så himla trött på det här just nu. Nä nu ska jag klä på mig sen laga ett dussin matlådor. Ha de fint! puss&kram

Kommentarer

Populära inlägg