Panasonic Lumix DMC-TZ70.


I vintras planterade jag en avokadokärna och nu börjar det äntligen hända grejer!


I vaggan i vardagsrummet väntar detta på bebisen!


För ett par veckor sedan hämtade vi hem vagnen, längtar så mycket efter barnvagnspromenader i höstluften!


Vår lilla bebis, vad vi längtar efter dig!

Jag har unnat mig en liten "innan bebisen kommer present". Nämligen en ny kamera. Jag har använt firmans kamera hemma men nu när jag går hem på föräldraledighet kan jag inte det längre. Därför har jag införskaffat mig en kompaktkamera från Panasonic, och jag är riktigt nöjd! Jag tänkte främst använda den när bebisen kommer, det som är så smidigt är att det är wifi på den så att man enkelt kan skicka bilderna till telefonen, om man till exempel vill lägga ut på instagram. Som sagt, riktigt nöjd än så länge!

Kommentarer

Populära inlägg