En lista om sommaren.

Vilket är ditt bästa sommarprat?
Hm. Jag har knappt lyssnat på något sommarprat, och ärligt talat så är det ingen av årets sommarpratare som lockat. Men genom tiderna, Kristian Gidlund, helt klart.

Ett fint sommarminne?
Jag och mamma åkte till Mallorca, och det var så himla mysigt att bara vara där med henne i en hel vecka. Trots att jag började tröttna och längta hem efter ett par dagar så saknade jag henne så fort de släppte av mig hemma, knäppt ändå, hur fort man vänjer sig vid vissa saker.

Blev din sommar som du tänkt?
Mja kanske inte vädret. Men jag har nog ändå gjort det bästa av sommaren med mina förutsättningar. Önskar att den vore längre dock, och att jag inte jobbade alls mellan maj och augusti. Trots att det är fint väder nu så är jag så himla trött, så efter jobbet blir det inte många aktiviteter gjorda.

Vad önskar du att du gjorde mer?
Jag har som sagt varit väldigt trött och om jag inte hade varit det så hade jag fikat mer, träffat kompisar, gått ut och ätit, bjudit hem folk på grillning och fest, åkt till Nils stuga och åkt iväg på weekend. Jag tröstar mig med att hösten kommer bli mäkta fin istället, med bebis och allt.

Vad vill du göra nästa sommar?
Nästa sommar vill jag umgås med min (!!) egna lilla familj, känns helt galet att jag har en egen familj snart. Vi pratar om att åka och hyra stuga någonstans, kanske på Öland eller så. Det vore mysigt. Annars kommer vi nog vara hemma, hälsa på familj och vänner och ta en tripp till stugan i Söderhamn!

Vad åt du den här sommaren?
Mest frukt och smoothie faktiskt, som vanligt. Men också en hel del god mat som Nils lagat, bland annat grillat med potatisklyftor.

Vem umgicks du mest med?
Med Nils förstås. Men också med Angelica, en tjej som också är gravid, som bor i hus ungefär 7 minuter från oss. Vi har druckit kaffe på hennes altan och pratat och myst. Så glad att jag börjat umgås med henne, det känns liksom helrätt!

Vad är du mest stolt över?
Att jag har överlevt sommaren och faktiskt inte varit så "grinig". Det har varit varmt och jag har mått dåligt men jag tycker att jag hanterat det hela bra (det hade kunnat vara värre).

Vad ångrar du?
Att jag inte ätit mer glass. Är alltid sugen på glass men det blir liksom aldrig av riktigt.

Kommentarer

  1. Puss saknar dig och njut av goda glassar nu sista sommardagarna <3

    SvaraRadera
  2. Åh fina du. Jag saknar dig också!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg