En vecka kvar.

Hej. Det är söndag och jag ska snart ut och gå med en fin vän, som också är gravid, så kul! Senare ska vi till Gävle på middag annars har jag inga större planer för dagen. Igår var vi på 30-års fest för Linda och Daniel i Högbo, det var trevligt, men rätt kallt och myggigt. Nu har jag en vecka kvar på semestern, innan jag ska jobba ett par veckor igen. Ska försöka göra det bästa utav situationen, trots att jag är väldigt osugen på att jobba. Medan jag väntar på promenaden med A så tittar jag i min nya brödbok som jag fick av min mamma och pappa i födelsedagspresent. Funderar på att baka något gott, kanske imorgon om det är dåligt väder, imorgon ska jag även klippa mig på morgonen, så skönt! Var nog över ett år sedan jag klippte mig sist.


Förresten här om dagen köpte jag ett nytt bord, från Design House Stockholm, det är så fint!

Kommentarer

Populära inlägg