Saker jag vill göra 2015:

Hej.
Jag tänker inte ha några riktiga nyårslöften i år. Men jag tänker däremot skriva en lista på saker jag vill göra eller åstadkomma, stora som små.
Det känns lite lättare, att ha riktlinjer istället för löften. Och om man kan stryka dem från listan nästa år så är det bra, men inte hela världen.

Det här vill jag göra eller åstadkomma under året:
Få en heltidsanställning
Resa till Portugal
Renovera köket
Spendera en stor del av sommaren i Nils stuga i Söderhamn
Fortsätta ha ambitioner och utvecklas i mitt yrke
Bli mer ekonomisk och sluta spendera pengar på sådant jag inte behöver
Laga mer varierade vegetariska maträtter
Umgås med vänner oftare och inte tänka att motion och träning är det viktigaste för att må bra
Dricka mindre kaffe

(Kan hända att listan kommer att uppdateras allt eftersom)

Kommentarer

Populära inlägg