Det här vill/ska jag göra i veckan..

Förra måndagen gjorde jag en lista på vad jag skulle göra och åstadkomma under veckan. Jag tänkte att vi skulle utvärdera den lite och göra en ny för veckan som just precis har startat.

Såhär såg förra veckans lista ut:
- Promenera minst 3 gånger.
Jag tror jag faktiskt gjorde det. På måndag, onsdag och söndag.
- Yoga minst två gånger.
Ja! En gång förra tisdagen på Parkbadet och en sväng hemma igår.
- Få ihop minst två timmars övertid.
Jag jobbade i fredags trots att jag var ledig, så några timmar fick jag ihop!
- Laga god och nyttig mat/ha matlåda på jobbet varje dag.
Hela veckan åt jag god mat, faktiskt.
- Gå på loppis på torsdag.
Det gjorde jag.
- Träffa minst en kompis och fika eller något annat kul.
Jag träffade Madde i torsdags och fikade semla och kaffe. <3

Den här veckan då?
- Promenera i vanlig ordning. I alla fall tre gånger, gärna fler. 
- Yoga två eller tre gånger.
- Träffa en kompis och fika eller liknande.
- Gå på styrelsemöte idag måndag.
- Laga god och hälsosam mat/äta mycket frukt och grönt.
- Få ihop några timmars övertid.

Listan ser i stort sett likadan ut som förra veckans. Men jag tycker att det är bra att ha riktlinjer för veckan. Av någon konstig anledning så får jag mer gjort då + att jag är gladare.

Kommentarer

Populära inlägg