Arg, deppig, ledsen, you name it.

Jag håller på att bli tokig.
Jag är arg, ledsen, deppig, nere mest hela tiden. Och det finns ingenting som riktigt har dragit igång det hela. Får hoppas att det bara är en period eller hormoner som spökar.
Igår träffade jag i alla fall några fina vänner och spelade spel och umgicks. Idag vaknade jag upp till ett riktigt snölandskap, åt frukost och drack kaffe framför nyårsmorgon sen försökte jag mig på en promenad, rätt kämpigt med tanke på att det knappt är plogat.
Nu ska jag snart gå hem till min mormor som har fyllt år. Mina föräldrar och syskon med barn är också där, så det ska bli trevligt.
Ikväll är det Blå ögon i soffan som gäller, sen jobbet imorgon. Den kommande veckan har jag även tänkt träna en hel del. Måste komma igång nu efter ledigheten, förra veckan var jag mest bara trött men hoppas den kommande känns bättre.

Kommentarer

Populära inlägg