Måndag.

Hej.
Nu är det måndag igen, och mitt dåliga humör har faktiskt blivit lite bättre, det blev bättre redan igår kväll och nu hoppas jag att det håller i sig. Ser fram emot veckan ganska mycket faktiskt, eller snarare att den ska gå fort så att det blir helg igen.
Jag ska börja sätta upp veckomål, det ska inte bli något press eller tvång eller så men jag tänkte att jag  skriva här på söndagar eller måndagar om vad jag önskar ska hända under veckan. Jag räknar från måndag till fredag. Lördag och söndag får vara för sig själva.
Lite som att sätta "nyårslöften" varje vecka, fast i mindre skala.

Den här veckan vill jag..
- Promenera minst 3 gånger.
- Yoga minst två gånger, i morgon blir det i alla fall en gång på Parkbadet.
- Få ihop minst 2 timmars övertid.
- Laga god och nyttig mat/ha matlåda på jobbet varje dag.
- Gå på loppis på torsdag.
- Träffa minst en kompis och fika eller något annat kul.

Tanken är att jag ska kunna utvärdera i slutet på varje vecka.

Kommentarer

Populära inlägg