Helgen smyger sig på.

Hej.
Det är redan onsdag och jag vaknade upp lycklig imorse, det är ju snart helg. Jag vet exakt hur jag vill ha helgen. På fredag vill jag äta riktigt god mat, titta på På spåret och bara mysa med min kärlek. På lördag skulle jag kunna tänka mig att vakna, äta frukost, hitta på något roligt på dagen och sen gå på bio på kvällen. På söndag ska jag försöka fika med Hanna och bara prata länge.
Vi får se hur helgen artar sig när den väl är här. Det är ju någon dag kvar, idag har jag ingenting inbokad på jobbet, desto mer imorgon.
Igår var jag på det första yogapasset efter julledigheten, det var så-jäkla skönt. Har haft väldigt ont i ryggen den senaste veckan och då gör yoga susen verkligen.
Idag efter jobbet ska jag träffa Madde sen ikväll blir det promenad innan jag och hjärtat ska titta på Sveriges mästerkock.

Kommentarer

Populära inlägg