Lite för bra.

Det är så bra nu, alltihopa. Det går inte att undvika tanken om att det kommer bli ett bakslag snart, för så här bra kan det ju omöjligt få vara. Eller så får jag tillbaka för alla fruktansvärt hemska dagar jag haft de senaste 3 åren. Det kanske är min tid nu, det måste ju vara så. Fått jobb, hittat en tillfällig lägenhet, och hittat en pojkvän som inte är tillfällig utan bara bäst i hela världen.

Det har gått så bra på jobbet idag, varit iväg på en riktigt rolig intervju, spånat idéer med världens bästa mentor och ätit fantastiskt god köttfärssås. Och nu ska jag gå hem, packa ihop mitt pick och pack och flytta till Barrsätragatan, ser ändå fram emot att ha mitt eget ställe för ett litet tag. Att jag måste leta reda på en ny lägenhet typ direkt gör liksom ingenting, för jag mår så-himla-bra just nu.

Kommentarer

Populära inlägg